loading...
محصول
ایمان بازدید : 134 سه شنبه 31 فروردین 1389 نظرات (0)
به نام خداوند بخشنده و مهربان
بخشي از معتقدات داريوش بزرگ كه در سنگ نبشته اش اعلام ميكند
به خواست اهورامزدا من چنينم كه راستي را دوست دارم و از دروغ روي گردانم.

دوست ندارم كه ناتواني از حق كشي در رنج باشد.همچنين دوست ندارم كه به حقوق
توانا به سبب كارهاي ناتوان آسيب برسد.آنچه را كه درست است من آن را دوست دارم.

من دوست برده ي دروغ نيستم. من بدخشم نيستم.حتي وقتي خشم مرا مي انگيزد
من آن را فرو مينشانم.من سخت بر هوس خود فرمانروا هستم.

 
Behnam VErcity's Avatar 
 
باقی پست را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید...

ادامــه مــطــلــب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 352
  • کدهای اختصاصی